Obsługa klienta

🚚 Darmowa dostawa

Wyszukiwanie

Pomoc

  • Moje konto
  • Obsługa klienta

Obsługa klienta

Nasz zespół zawsze służy pomocą.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów

Zamówienia i dostawy

Średni czas dostawy jest podawany w momencie składania zamówienia. Czas dostawy wynosi zazwyczaj od 10 do 60 dni, w zależności od liczby zamówień i dostępności towaru. Więcej informacji tutaj.

Wystarczy kliknąć “Moje konto” w górnym menu u góry ekranu i postępować zgodnie z procedurą rejestracji lub zalogować się!

Jeśli zamówienie zostało już wysłane, należy skontaktować się bezpośrednio z kurierem lub zmienić adres na stronie internetowej kuriera, korzystając z podanego numeru przesyłki otrzymanego w wiadomości SMS lub e-mail. Od kuriera zależy, czy zaakceptuje zmianę. Jeśli dostawa nie powiedzie się, kurier poprosi o nową datę dostawy lub można spróbować zmienić adres. Jeśli chcesz zmienić adres przed złożeniem nowego zamówienia na naszej stronie, możesz przejść do swojego konta lub zmienić go podczas składania zamówienia, przed dokonaniem płatności.

Na swoim koncie KatanaEmpire będziesz otrzymywać powiadomienia o zmianach statusu zamówienia. Po przygotowaniu przekazujemy zamówienie firmie kurierskiej i wysyłamy numer śledzenia, abyś mógł śledzić postęp przesyłki na stronie firmy kurierskiej.

Żadne karty kredytowe ani inne dane bankowe nie są dostępne dla naszych zespołów. Użytkownik może w dowolnym momencie usunąć zarejestrowany środek płatności lub odmówić zapisania go na swoim koncie podczas dokonywania płatności.

Tak, sprzedaż produktów tekstylnych i gotowych do noszenia w Polsce podlega opodatkowaniu podatkiem VAT, ale nie ma żadnych przykrych niespodzianek, jeśli chodzi o płacenie, ponieważ ceny wyświetlane w naszym sklepie Techwear zawierają podatek VAT.

Dostarczamy na terenie Polski i Europy, jednak mogą obowiązywać dodatkowe opłaty w zależności od lokalizacji i dostępnych usług dostawy.

Chociaż staramy się w miarę możliwości grupować produkty w paczkach, aby zmniejszyć koszty wysyłki i wpływ na środowisko oraz ułatwić odbiór, czasami rozsądniej jest zrobić dwie mniejsze paczki dla produktów, które różnią się rozmiarem, na przykład torba i koszula. W zależności od poziomu zapasów i naszych zespołów, produkty mogą być wysyłane w odstępie jednego lub dwóch dni.

Problemy z zamawianiem

Informacje zwrotne i dyskusja

Jeśli otrzymasz niewłaściwy produkt, skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej wysłać Ci właściwy produkt. Zwrócimy koszty zwrotu niewłaściwego produktu.

Zwroty będą dokonywane w ciągu 7 do 14 dni od otrzymania produktu, w zależności od użytej metody płatności (karta kredytowa, Mastercard lub Visa).

W przypadku otrzymania bonu lub noty kredytowej dla naszego sklepu należy pamiętać, że będzie on ważny przez okres sześciu miesięcy od jego utworzenia. Można go użyć do zakupu dowolnego produktu dostępnego w naszym sklepie.

Możliwe jest, że podczas transportu produkt zostanie uszkodzony, w takim przypadku pomożemy Ci złożyć reklamację w firmie kurierskiej w celu uzyskania zwrotu kosztów przesyłki.

Nie podoba Ci się model i chcesz go zwrócić?

  • Produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
  • Wniosek o zwrot należy złożyć w ciągu 14 dni od daty dostawy.
  • Produkt nie może być prany ani noszony i musi być w oryginalnym stanie.
  • Do produktu muszą być dołączone etykiety.
  • NeoTechwear zrzeka się wszelkiej odpowiedzialności w przypadku błędu adresowego ze strony klienta, przewoźnik może jednak zgodzić się na dostawę na inny adres.
  • NeoTechwear zastrzega sobie prawo do odrzucenia zwrotów wysłanych lub zażądanych po upływie terminu zwrotu, tj. 14 dni od otrzymania zamówienia.
  • Zwroty, które nie są w oryginalnym stanie, również mogą zostać odrzucone.
  • Wyślij wiadomość e-mail do działu obsługi klienta.
  • Postępuj zgodnie z instrukcjami obsługi posprzedażnej, aby zwrócić swoje produkty.

Użytkownik ponosi koszty zwrotu produktów za granicę. Więcej informacji można znaleźć w regulaminie.

Przejdź do stopki witryny lub strony kontaktowej albo bezpośrednio z konta, aby zostawić nam wiadomość. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 do 48 godzin.

Wprowadziłeś nieprawidłowy adres dostawy? Wyślij nam szybko wiadomość, aby go zmienić. Jeśli przesyłka jest już w drodze, należy złożyć wniosek na stronie internetowej przewoźnika, podając numer przesyłki.

Najczęściej przygotowujemy wszystkie zamówienia między 15:00 a 18:00, jeśli zamówisz przed lub po tych godzinach, możesz spróbować anulować zamówienie. Po przygotowaniu i wysłaniu zamówienia nie można go anulować.

Zauważyłeś inny produkt, który nie jest już dostępny? Skontaktuj się z nami, podając numer referencyjny, aby dowiedzieć się, kiedy wróci na półki.

Niskie ceny przez cały rok

Części wysokiej jakości w niskich cenach

Darmowa dostawa

Darmowa dostawa na terenie Polski i Europy!

100% bezpieczna płatność

Kartą kredytową, Paypal, Apple Pay lub Google Pay

Obsługa klienta 5/7

Nasz zespół jest do dyspozycji w godzinach od 9:00 do 18:00